FANDOM

„W tym współdzielonym świecie gry RPG akcji wcielasz się razem ze znajomymi w rolę wolnych strzelców – nielicznych śmiałków, którzy mają dość odwagi, by opuścić cywilizowane ziemie, wkroczyć do krainy pierwotnego piękna i zmierzyć się z czyhającym w niej niebezpieczeństwem” Opis gry na stronie producenta

Anthem – gra RPG z otwartym światem, łącząca w sobie elementy Sience-Fiction oraz strzelanki trzecioosobowej. Nad produkcją gry pracuje ulokowany w kanadyjskim mieście Edmonton oddział firmy BioWare.

Fabuła Edytuj

Rozgrywka ma miejsce na odległej planecie, gdzie ludzkości przed wielkimi bestiami broni gigantyczny mur. Gracze wcielają się w tzw. wolnych strzelców, czyli śmiałków wyposażonych w pancerze wspomagane klasy Javelin. Tylko oni są w stanie stawić czoła nie tylko agresywnej faunie obcego świata, ale również bezwzględnej rasie inteligentnych istot znanych jako Blizny. To na barki graczy spada obowiązek ochrony bastionu ludzkości oraz wypełniania zadań zlecanych przez zwykłych obywateli[1].

Rozgrywka Edytuj

Gracze zaczynają przygodę od stworzenia postaci, a następnie biorą udział w eksploracji świata i realizowaniu misji, samotnie lub wspólnie z towarzyszami broni. Wypełnianie zadań nagradzane jest punktami doświadczenia, za które rozwijamy naszą postać. Wydarzenia obserwujemy z kamery umieszczonej za plecami bohatera. Walka jest w większości zręcznościowa i przypomina klasyczne strzelanki, więc wpływ na rezultat starcia ma w większym stopniu nasza własna zręczność i celność niż zdolności postaci. Podczas zabawy kluczową rolę odgrywają pancerze wspomagane. Gra oferuje pokaźny wybór modeli, dysponujących różnymi specyfikacjami i uzbrojeniem. Dodatkowo możemy je modyfikować i ulepszać, dopasowując sprzęt do naszych indywidualnych potrzeb. Wszystkie egzemplarze wyposażone są w silniki odrzutowe, co ułatwia eksplorację planety i zapewnia większą swobodę taktyczną podczas walk[1].

Galeria Edytuj

Grafiki Edytuj

Zwiastuny Edytuj

Przypisy Edytuj

  1. 1,0 1,1 Źródło: https://www.gry-online.pl/S016.asp?ID=34715